پیام تسلیت رییس دانشگاه گلستان در پی شهادت رییس جمهور و همراهانشان

دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس دانشگاه گلستان با صدور پیامی، شهادت رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه،آیت‌الله آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و هیات همراه آن‌ها در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

در پیام دکتر خواجه‌ شاهکوهی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

بی شک عروج ملکوتی یار وفادار انقلاب، سیدالشهدای خدمت، حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب کشور و حادثه دلخراش شهادت وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار و جمعی دیگر از همراهان رئیس جمهور، ضایعه ای عظیم و جبران ناپذیر است که داغ آن به آسانی قابل تسلی نیست.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مسیر خدمت به مردم سرافراز ایران اسلامی و حراست از میهن عزیزمان و آرمان‌های والای اسلامی به شهادت نائل آمد و نامی ماندگار از خود بر جای گذاشت.

مداومت‌ و استقامت این سید محرومان در راه خدمت به مردم و پیگیری و تلاش برای حل مشکلات آن‌ها، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

 اینجانب ضایعه تلخ را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولتمردان خدوم جمهوری اسلامی ، هموطنان عزیز و به ویژه جامعه بزرگ دانشگاهیان کشور بالاخص استان گلستان تسلیت می‌گویم و برای این شهدای آسمانی از درگاه پرودگار متعال طلب رحمت و مغفرت دارم.

جامعه دانشگاهی کشور با تأسی از رئیس جمهور فقید قهرمانشان مسیر پیشرفت ایران قوی را محکم و استوار طی خواهند کرد و در راه خدمت به مردم از مجاهدت باز نخواهند ایستاد.

دکتر علیرضا خواجه شاهکوهی

رییس دانشگاه گلستان


تعداد بازدید: 321