مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی دانشگاه‌ گلستان برگزار شد

سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت دهه کرامت مراسم تجلیل از دانشجویان ورزشکار قهرمان دانشگاه گلستان با حضور دکتر عباسی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، دکتر سنگدوینی مدیر تربیت بدنی دانشگاه ، دکتر طیبی مدیرگروه علوم ورزشی دانشگاه و با حضور دانشجویان و قهرمانان دانشگاه گلستان در محل سالن شهید علیمحمدی دانشکده علوم برگزار شد.

در این نشست دکتر مرتضی سنگدوینی مدیر تربیت بدنی دانشگاه گلستان طی سخنانی گزارشی از اقدامات انجام شده اداره تربیت بدنی دانشگاه در حوزه های ورزش قهرمانی و همگانی در سال 1402 را ارائه و برنامه های عملیاتی سال 1403 ورزش دانشگاه را تشریح کردند.

دکتر سنگدوینی در این نشست عنوان کردند به جهت ایجاد پویایی و نشاط و کشف و معرفی استعدادهای ورزشی دانشجویان، رویدادهای ورزشی متنوعی در دستور کار اداره تربیت بدنی قرار گرفته است که می طلبد دانشجویان با حضور فعال خود بر کیفیت برگزاری این مسابقات ورزشی بیفزایند و بتوانند از این طریق خودشان را به هیئت ها، باشگاه ها و فدراسیون های ورزشی بشناسانند.

پس از سخنان دکتر سنگدوینی تعدادی از دانشجویان قهرمان و همچنین دکتر بهمن طیبی مدیرگروه علوم ورزشی و مربی کشتی دانشگاه گلستان به ارائه پیشنهادات ورزشی پرداختند، که در ادامه این مراسم دکتر عباسی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه طی سخنانی اهداف، رسالت و چشم انداز معاونت دانشجویی دانشگاه را تشریح کردند و تأکید بر تحقق مطالب و پیشنهادات مطرح شده داشتند.

در پایان مراسم از دانشجویان قهرمان ورزشی که مدال‌های مختلفی را در میادین مختلف ورزشی کسب نموده بودند با اهداء لوح سپاس و هدایای نقدی تجلیل بعمل آمد.


تعداد بازدید: 556